De la masia de Can Rigol ja es parlava per allà l’any 1200, segons el llibre de l’historiador de Gavà Josep Campmany Guillot publicat el 2009 pel Centre d’Estudis de Gavà i Associació d’Amics del Museu de Gavà. Pots consultar i descarregar el llibre aquí.
Can Rigol havia estat antigament habitada per masovers que s’encarregaven del cultiu de les terres, fonamentalment camps de cereals, vinyes i presseguers, i de la cura de la finca.
L’any 1983 es va acondicionar i inaugurar com a casa de colònies i va ser el 1994 quan vàrem ampliar-la a granja escola.
El pas del temps i les estacions ens han donat experiència per anar millorant dia a dia i des de llavors no hem parat de fer i desfer, d’ampliar i millorar les nostres instal.lacions per adaptar-nos a les necessitats dels grups que ens visiten.
Cada any, aprofitant la parada de l’ hivern hem anat reconstruint i millorant les nostres instal·lacions. Aquest any, estem construint una nova habitació de 12 places, un bany i un espai integrat polivalent, tot pensat per donar mes amplitud i comoditat als nostres usuaris augmentant el número de places i d’espais a la planta baixa de la casa.